Rzecznik Klienta

W Idea Money S.A. szanujemy potrzeby naszych Klientów i to one są motorem naszego rozwoju

W związku z tym, stworzyliśmy stanowisko Rzecznika Klienta, którego rolą jest reprezentowanie Państwa interesów w kontaktach ze Spółką oraz udzielanie Państwu wsparcia w ostatecznym wyjaśnieniu sprawy. Jeżeli pomimo złożonej wcześniej reklamacji, uzyskali Państwo odpowiedź, która nie spełnia Państwa oczekiwań – zapraszamy do kontaktu z Rzecznikiem Klienta:

drogą elektroniczną na adres e-mail:

rzecznik.klienta@ideamoney.pl

pocztą tradycyjną na adres korespondencyjny: 

Idea Money S.A.

ul. Przyokopowa 33

01-208 Warszawa

Doskonale wiemy, jak ważne jest wsłuchiwanie się w potrzeby innych – zarówno w gronie współpracowników, jak i Klientów. Wierzymy także, że tylko relacje oparte na wzajemnym zrozumieniu pozwolą na budowanie długofalowej współpracy i wspólne wypracowanie korzystnego rozwiązania.

Zapraszamy do kontaktu